search  
print
13.03.2014

TRC Krym journalists boycott channel

   

Journalists from the Crimean Tatar information section of the state-owned TV channel Krym have announced that they will not go on air until after the so-called referendum n Sunday.  The website 15minutes.org cites information from the channel’s editor and presenter Shevket Ganiyev on his Facebook page for the decision.  He writes: “We don’t share the channel’s information policy at present and for this reason we are taking time-out under the referendum is over”

As reported, last week the channel’s building was surrounded by armed men in uniform but without identifying insignia.  

TRC Krym is now under the control of the puppet government in the Crimea headed by Sergei Aksenov

As reported, last week the channel’s building was surrounded by armed men in uniform but without identifying insignia.  

TRC Krym is now under the control of the puppet government in the Crimea headed by Sergei Aksenov

Recommend this post
X




forgot the password

registration

X

X

send me a new password