пошук  
Права Людини в Україні. Інформаційний портал Харківської правозахисної групи
версія для друку
19.12.2001
Свобода вираження поглядів

ДП "Преса" відмовилося розповсюджувати партійну газету "Батьківщини"

   

Державне підприємство "Преса" зірвало передплату газети партії "Батьківщина". За словами Ю.Тимошенко, з 1 січня 2002 року партійну газету "Слово Батьківщини" мали отримувати 1 млн. 300 тис. громадян, для яких партія передплатила газету через ДП "Преса". За її словами, минулого тижня ДП "Преса" без жодних причин розірвало угоду про здійснення ним розповсюдження цієї газети. Ю.Тимошенко також не виключила, що найближчим часом видавництво "Преса України" відмовиться друкувати цю газету. На її думку, все це робиться "за вказівкою влади позбавити очолювані нею партію та блок будь-якої можливості спілкуватися з майбутніми виборцями".

УНІАН

Рекомендувати цей матеріал
При передруку посилання на khpg.org обов'язкове. Думки і міркування авторів не завжди збігаються з поглядами членів ХПГ
X




забув пароль

реєстрація

X

X

надіслати мені новий пароль