пошук  
версія для друку
Періодика › Бюлетень "Права Людини"200207
18.12.2002

Комiтет монiторингу свободи преси в Криму звинувачує Грача у використаннi парламентської газети в передвиборних цiлях.

   

Глава Верховної Ради Криму Леонiд Грач продовжує використовувати кримську парламентську газету "Крым-

ские известия" в своїх полiтичних i передвиборних цiлях, заявляє голова комiтету з монiторингу свободи преси в Криму Володимир Притула. Це є "використанням службового становища i грубим порушенням виборчого законодавства", вiдзначив вiн, виступаючи в понедiлок у Сiмферо-

полi на засiданнi "круглого столу" "Преса i вибори". За словами В.Притули, - "якби суд не зняв Л.Грача з реєстрацiї кандидатом у депутати (Верховної Ради Криму - IФ), то данi монiторингу кримської преси, проведеного комiтетом у лютому, могли б стати пiдставою для ще одного судового розгляду". За даними монiторингу, "Крымские известия" писали про Л.Грача в лютому 93 рази, надавши йому майже 32 тис. кв. см газетної площi. Як порiвняння В.Притула зазначив, що кримський прем’єр Валерiй Горбатов згадувався в цiй газетi лише 6 разiв, представник президента України в Криму Анатолiй Корнiйчук - 2 рази, а радник президента Сергiй Кунiцин - нi разу.

Крiм того, повiдомив В.Притула, в лютому кримськi газети найчастiше писали про блок "За єдину Україну!, "який згадувався в пресi 68 разiв, а також про Комунiстичну партiю України - 51 згадка. Блок Вiктора Ющенка "Наша Україна" згадувався в лютому в кримськiй пресi 48 разiв, СДПУ(О) - 43 рази, найменше кримськi газети писали про блок Юлiї Тимошенко - 14 разiв.

Починаючи з 1 сiчня поточного року, Комiтет з монiто-рингу вiльної преси в Криму дослiджує, як полiтики i полiтичнi об’єднання представленi в ЗМI, ґрунтуючись на даних 8-ми кримських газет - "Крымские известия", "Крымская правда", "Крымский час", "Крымская газета", "Голос Крима", "Кримська свiтлиця", "Республика Крым" i "Южная столица".

Інтерфакс-Україна


Рекомендувати цей матеріал
X




забув пароль

реєстрація

X

X

надіслати мені новий пароль