пошук  
версія для друку
Публікації › Бюлетень "Права Людини"200204
18.12.2002

"Никопольские Известия" вибороли право друкуватися під час виборів через суд

   

Нагадаємо, що друкарня, засновником якої є облрада Дніпропетровської області, відмовила газеті "Никопольские Известия" в друкарських послугах на період з 1 січня по 1 травня, обґрунтовуючи своє рішення необхідністю проведення капітального ремонту. Суддя Наталя Троян ухвалила 25 грудня рішення: призупинити дію розпорядження директора друкарні щодо відмови у друку газеті.

Директор кооперативу "Канал-5" — медіа-холдінгу, який видає "Никопольские Известия" — Костянтин Лященко повідомив ІМІ, що інтереси друкарні в суді представляла Дніпропетровська асоціація адвокатів, причому на засідання суду їх представники приїхали за 120 кілометрів на машині облради (номер 3024 ДНА). "Це красномовний факт", сказав п. Лященко.

Газета "Никопольские Известия" має найбільший тираж в місті — близько 12 тисяч примірників. На її шпальтах, як і на іншому суб’єкті холдінгу телеканалі "Канал-5", неодноразово з’являлися інтерв’ю з опозиційними політиками. "Канал-5" позивається із Нацрадою з питань телебачення і радіомовлення стосовно отримання ліцензії на мовлення.

Інститут масової інформації, http://www.imi.com.ua  

Рекомендувати цей матеріал
X




забув пароль

реєстрація

X

X

надіслати мені новий пароль


догори