пошук  
версія для друку
Періодика › Бюлетень "Права Людини"200201
18.12.2002

У Сімферополі за „антидержавну пропаганду“ закрита приватна телекомпанія

   

Як повідомив УП представник Нацради у Криму Анатолій Сиваченко, такі санкції проти каналу передусім пов’язані з програмою "Грані", яка вийшла 9 вересня, де обговорювалася тема 10-річчя української незалежності.

Нацрада вважає окремі виступи у програмі, а саме, висловлення голови виконкому партії "Союз" Володимира Кличникова і сюжет з бліц-опитуванням жителів Сімферополя, як "антидержавну пропаганду" і "підрив суспільної моралі". Крім того, зі слів Сиваченка компанія порушила ряд умов ліцензії на мовлення, зокрема, вона дає в ефірі тільки 25% національного телепродукту замість 50%, і її програми українською мовою становлять тільки 5% замість 30%.

Як стало відомо, рішення про припинення ліцензії телекомпанії було прийняте Нацрадою ще 15 листопада, але її керівництво було повідомлене про це тільки 25 грудня. У зв’язку з цим виникли підозри, що "ІТВ" явно "викинули" з ефіру під час передвиборної кампанії.

Телеканал фактично належить авторитетному кримському підприємцю і нардепу Льву Мірімському, який входить до депутатської групи "Трудова Україна". Відповідаючи на питання журналістів, чи не пов’язане рішення Нацради з майбутньою передвиборчою кампанією Мірімського, керівник "ІТВ" Павло Сухорученков відповів: "Все може бути". У той же час він заявив, що компанія "буде боротися, відстоювати свої права і буде подавати на Нацраду до суду", оскільки вважає абсурдними звинувачення в "антидержавній пропаганді".

"Українська правда"

Рекомендувати цей матеріал
X




забув пароль

реєстрація

X

X

надіслати мені новий пароль