пошук  
версія для друку
06.04.2004

Тижневик “2000” проти Миколи Томенка

   

Тижневик «2000» програв у суді справу за позовом до голови Комітету Верховної Ради з питань свободи слова та інформації Миколи Томенка. Рішення Апеляційного суду м. Києва у справі за позовом приватного підприємства «Газетний комплекс «Інтернет-Медіа» (засновник і видавець тижневика «2000») до народного депутата набрало чинності 14 жовтня.

Позивач вимагав визнання недостовірними окремих положень депутатського запиту щодо перевірки інформації про порушення главою Адміністрації Президента України Віктором Медведчуком, народним депутатом Григорієм Суркісом, президентом футбольного клубу «Динамо» Ігорем Суркісом антимонопольних обмежень через їхню участь у заснуванні телекомпаній «Студія «1+1», «ТЕТ», «Альтернатива», радіокомпанії «Шансон», газет «Киевские ведомости», «День», «2000», «Бізнес», оголошеного на засіданні ВР України у квітні цього року.

5 червня Оболонський районний суд м. Києва у своєму рішенні встановив, що ніхто не може бути притягнений до відповідальності за висловлювання, які не містять фактичної інформації і є оціночними. Було визнано, що порушення перед правоохоронними органами питання про організацію перевірки щодо певних осіб саме по собі не є посяганням на їх законні права та інтереси.

Підтвердивши рішення місцевого суду, Апеляційний суд м. Києва також визнав, що, оспорюючи право на депутатський запит, на порушення питання про організацію перевірок щодо певних осіб, позивач тим самим ставить під сумнів свободу діяльності народних обранців.

(«Юридичний вісник України», №42, 18-24 жовтня 2003 р.)

Див. також — Моніторинг Інституту масової інформації

Рекомендувати цей матеріал
X




забув пароль

реєстрація

X

X

надіслати мені новий пароль