пошук  
версія для друку
06.04.2004

В Одесі закрито телевізійну програму “Сьогодні”

   

Програма „Сьогодні” проіснувала на телеканалі РТВ-7 в Одесі усього два тижні і була закрита 9 лютого 2004 року. Як повідомив одеський кореспондент ІМІ Ігор Анопченко, можливо це сталося через гостро критичні матеріали на адресу міської влади.

Програма виходила кожного дня у прайм-тайм, після вечірнього випуску новин о 22.20. По черзі четверо ведучих висловлювали свої погляди на події міста, що траплялися протягом дня. Ведучі – незалежні журналісти, кореспонденти чотирьох видань: „Московские новости”, „Комсомольская правда”, „Киевские ведомости”, „День” в Одесі. Один з ведучих програми Ігор Розов зазначив, що тепер програму не візьме жоден канал, оскільки у ній критикували міську владу, а в Одесі незалежних телеканалів немає. Крім того Ігор Анопченко зазначив, що за неофіційною інформацією самої телекомпанії, найближчим часом очікується закриття ще декількох програм каналу

(Новини ЗМІдусіль, 2004-02-11,
ІМІ 11.02.2004)

Рекомендувати цей матеріал
X




забув пароль

реєстрація

X

X

надіслати мені новий пароль