пошук  
версія для друку
06.04.2004

“Дзеркало тижня” планує оскаржити рішення Печерського райсуду

   

5 лютого Печерський райсуд Києва виніс рішення за позовом міністра внутрішніх справ Миколи Білоконя до тижневика „Дзеркало тижня” та заступника головного редактора цього видання Юлії Мостової про захист честі, гідності, ділової репутації та відшкодування моральної шкоди.

Рішенням суду відомості, поширені в статті „Нічим дихати”, щодо міністра внутрішніх справ України, визнані такими, що не відповідають дійсності і порочать честь, гідність та ділову репутацію Білоконя. Судом першої інстанції ухвалено рішення зобов’язати тижневик „Дзеркало тижня” упродовж місяця спростувати зазначені відомості на тій самій сторінці газети тим же шрифтом та стягнути на користь Білоконя 2 000 гривень з ТзОВ „Дзеркало тижня” та 1 025 гривень з Мостової.

Позивачу не сподобалася повідомлення про те, що Микола Білоконь нібито написав заяву про звільнення, а також інтерпретація цього факту автором статті: "Наша міліція нас стереже. Періодично, щоправда, впадаючи в тихий жах від діянь і вимог тих, задля кого вона нас стереже. Втім, рапорт про відставку, недавно написаний Миколою Білоконем, так і залишився непідписаним, а прохач, який побажав вийти на свободу з частково чистою совістю, продовжував трудитися."

Рішення поки не вступило в законну силу, оскільки на подання апеляційної скарги відводиться один місяць (до 5 березня).

Валерій Федорченко, юрист газети "Дзеркало тижня", повідомив "Телекритику" про те, що після отримання повного рішення суду, редакція планує оскаржити його в апеляційній інстанції.

Прикметно, що про це повідомили учора всі провладні ЗМІ.

Зокрема, у вечірньому випуску програми "Вісті"(Ут-1) було повідомлено, що міністр внутрішніх справ Микола Білоконь виграв судову справу проти тижневика "Дзеркало тижня" та заступника головного редактора видання Юлії Мостової.

До рішення Апеляційного суду говорити про виграш чи програш газети юридично некоректно, зауважив Валерій Федорченко. За словами юриста, газета частково погодилася із позовними претензіями. За даними "Телекритики", це було повязано з небажанням автора розкривати джерела своєї інформації.

(Телекритика 18.02.2004, www.telekritika.kiev.ua)

Рекомендувати цей матеріал
X




забув пароль

реєстрація

X

X

надіслати мені новий пароль