пошук  
версія для друку
06.07.2004
джерело: maidan.org.ua

17 червня видавництво газети "Донбас" довело до відома редакції щотижневика "Острів", що з цього дня більше не буде друкувати газету

   

У листі, відправленому по факсу, причиною відмови названа велика завантаженість устаткування і часта поломка машин для друку. Разом з тим, "Острів" виявився єдиним виданням, для якого не знайшлося місця на верстатах друкарні. Нікому з інших замовників (серед який газета облдержадміністрації "Життя", офіційні видання міської і районної влади області, а також численні рекламно-розважальні вісники), відмовлено в послугах не було.

Директор друкарні Олександр Грицюк у телефонній бесіді з редактором "Острова" Євгенієм Талишевим заявив, що ніяких інших причин, крім технічних, для розірвання договору з виданням немає. Разом з тим, ще 15 червня редакція "Острова" за кілька годин до здачі чергового номера газети до друку була повідомлена про підвищення тарифів на типографські послуги більше, ніж у 1,5 рази – на 63%. При цьому жодному іншому своєму замовнику "Донбас" дотепер не виставив нових рахунків за послуги - видаткові матеріали і папір подорожчав винятково для "Острова" - єдиної регіональної опозиційної газети, що зайняла 2-і місце по популярності серед жителів області в номінації суспільно-політичних видань (опитування проводилося на початку червня цього року Фондом соціальних досліджень за замовленням обласного союзу журналістів).

Видавництво "Донбас" - не перше, котре відмовило "Острову" у типографських послугах. У листопаду минулого року в такому ж однобічному порядку , по аналогічним "технічним" причинах і тільки з газетою "Острів" відмовилося виконувати умови договору найбільше в області видавництво "Донеччина". Оголошення "бойкоту" пішло відразу після виходу у світ номера, присвяченого розслідуванню обставин "Жовтневого кримінального путчу" (так журналісти назвали шабаш у Донецьку, влаштований 30-31 жовтня на честь з’їзду "Нашої України", що не відбувся).

Крім газети "Острів", на цьому тижні під жорсткий прес негласної цензури потрапили багатотиражна газета "Ситуація" (засновник - організація Незалежної профспілки гірників України в м. Вугледар), якій відмовлено в послугах видавництва "Донеччина", і "5 канал" телебачення, який одночасно припинили транслювати в області всі оператори кабельного телебачення.

Додаткова інформація:

1) газета "Острів" не має нічого загального з однойменним інтернет-виданням;

2) газета видається приватним підприємством ПП РИТРА "Фортуна", і не залежить ні від влади, ні від політичних партій (у т.ч. і опозиційних);

(18-06-2004 08:34 Майдан-ІНФОРМ,)

Рекомендувати цей матеріал
X




забув пароль

реєстрація

X

X

надіслати мені новий пароль