пошук  
версія для друку
21.09.2004
джерело:
(“Львівська газета”, 1 липня 2004 р.)

Судовий позов на 50 тисяч гривень до “Тернопільської газети” знаходиться на розгляді місцевого суду

   

Позивачем виступила викладач Тернопільської медичної академії, яка вважає, що їй завдано моральної шкоди та принижено її честь, гідність і ділову репутацію опублікованим у газеті листом матері однієї зі студенток.

У листі під назвою “Храм науки чи дім розпусти?” йшлося про організоване завкафедрою соціології серед студентів опитування на тему “Вільний секс”...

У своєму позові до видання викладач вузу вимагає опублікувати спростування “недостовірної інформації”, поширеної газетою, а також стягнути з відповідачів (“Тернопільської газети” та її шеф-редактора) по 25 тисяч гривень. Цю суму вона витратить на власне санаторне лікування, інформування про те, що публікація в “ТГ” – неправда, – подає версію викладача “Тернопільська газета”.

Зі свого боку, шеф-редактор видання Григорій Бурбеза стверджує, що газета не тільки не мала на меті когось образити чи звинуватити, але, тим паче, завдати моральної шкоди. “Нічого особистого! Редакція опублікувала лист, факти з якого перевірила, з обіцянкою за жодних умов не розголошувати власних джерел інформації. Студенти, до яких ми звернулися, перш ніж говорити на цю тему, кілька разів перепитували, чи ми гарантуємо їм, що ніхто не знатиме про цю розмову, і казали, що коли хтось про це дізнається, то їх одразу ж виженуть із медакадемії. І тільки впевнившись у тому, що інформація, викладена в листі, відповідає дійсності, наважилися опублікувати цей контраверсійний документ. Позивачка вимагає, щоб ми назвали цих людей”, – наголошує шеф-редактор. За його словами, редакція до кінця боронитиме власне право “на свободу слова та висловлення суспільної думки, право “не підставляти” людей, які нам довірилися”.

Рекомендувати цей матеріал
X




забув пароль

реєстрація

X

X

надіслати мені новий пароль