пошук  
версія для друку
09.05.2005

Соломинка з... 822 тисячами гривень. Скандал навколо "Астра ТБ" викликаний небажанням телекомпанії платити ліцензійний збір

   

"Намагання телекомпанії "Астра ТБ" ("Київська Русь телебачення" — КРТ) "вирвати" ліцензію на мовлення у 36 містах України без участі в обов’язковому конкурсу є, по суті, спробою обдурити державу на 822 тисячі гривень несплаченого ліцензійного збору", — вважає заступник голови Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення Віталій Шевченко. Про це йдеться в переданому УНІАН коментарі В.Шевченка з приводу пікетування Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення представниками "Астра ТБ".

Пікетування Національної ради він називає "хапанням за соломинку тих, хто панічно рятується від відповідальності". При цьому В.Шевченко радить керівникам КРТ розповісти своїм глядачам про "підроблене на користь цієї телекомпанії рішення Національної ради" та про те, що перед спробою отримати без участі в конкурсі 36 додаткових ефірних телеканалів саме "Астра ТБ" "примудрилася без рішення Національної ради вихопити через суд ліцензію на мовлення в резервних кабельних телемережах України". "Тому наступне пікетування "Астрі ТБ" ліпше буде проводити вже не біля Національної ради, а біля Генеральної прокуратури, яка розпочала вивчати обставини надто дивного ліцензування цієї донецької медіа-структури", — зауважує В.Шевченко. Як повідомляв УНІАН, 8 лютого ц.р. керівництво телеканалу "Київська Русь Телебачення" (КРТ) попросило Президента України Віктора Ющенка втрутитися у ситуацію навколо проблеми розширення мовлення каналу та пов’язаних з цим дій Національної ради з питань телебачення та радіомовлення. Генеральний директор КРТ Олена Скидан пояснила, що у березні минулого року канал звернувся до Нацради з проханням дозволити розбудову мережі мовлення, і Нацрада дозволила це, після чого канал здійснив роботи з розбудови мережі. Але коли згодом КРТ звернувся з проханням виставити частоти на конкурс, Нацрада відмовилася це зробити, зазначила О.Скидан. Гендиректор КРТ зазначила, що після цього канал звернувся до суду, і 22 жовтня 2004 року Київський господарський суд зобов’язав Нацраду видати каналу документи на частоти. Однак це рішення не виконане. Згідно з рішенням господарського суду від 22 жовтня, до ліцензії „Телестудія „Астра-ТБ", яка здійснює мовлення КРТ, „шляхом доповнення" мало бути внесено перелік ефірних частот на мовлення у Ковелі, Симферополі, Пирятині, Джанкої, Дубні, Ізмаїлі та інших — усього в 36 містах різних регіонів України, повідомляє сайт "Телекритика". Водночас, за інформацією „Телекритики", ці частоти на конкурс не виставлялися, а „Телестудія „Астра-ТБ" не мала узгодженого із Нацрадою плану на розбудову мережі, тому не могла самостійно замовляти та проплачувати прорахунок частот. "Телекритика" наводить пояснення члена Нацради Тетяни Лебедєвої про те, що "суть проблеми полягає у тому, що за останній період поширилася практика, коли деякі канали не хотіли ліцензуватись так, як це передбачено законодавством, тобто за прозорим конкурсом. Їм здавалось, що значно легше звернутись до суду і, пролобіювавши певне його рішення, додати до ліцензії більше каналів мовлення".

("Молодь України", 2005.02.15)

Рекомендувати цей матеріал
X




забув пароль

реєстрація

X

X

надіслати мені новий пароль