пошук  
версія для друку
15.08.2007
джерело: www.imi.org.ua

Харківський «Мегабанк» судиться зі ЗМІ

   

В. о. генерального директора ВАТ «Турбоатом» Віктор Суботін подав судові позови у зв’язку з публікаціями в пресі, що, на його думку, порочать честь та гідність і ділову репутацію особисто його та ВАТ «Турбоатом».

Відповідачами за першим позовом є редакція газети «Факти і коментарі», колишній заступник гендиректора ВАТ «Турбоатом» Іван Ольховський і член наглядової ради підприємства Ігор Куйда. Позов поданий до Київського районного суду м. Харкова

В позовній заяві наголошується, що «в «Фактах і коментарях» (№132 від 26 липня 2007 р.) надрукована стаття «Колишній директор харківського «Турбоатома» не пускає на підприємство нове керівництво» (автор Андрій Гаврилов), в якій повідомляється про обставини, не відповідні дійсності і направлені на приниження честі, гідності і ділової репутації В.Суботіна.»

Зокрема, в статті в іронічній формі повідомляється, що нібито В.Суботіна зняли з посади в. о. гендиректора, при цьому використовуються вирази «...бывший и. о. гендиректора». Автор статті не підтверджує цю інформацію, не робить ніяких посилань на документальні джерела, що свідчать про звільнення В.Суботіна.

Крім того, як зазначено у заяві, «автор робить безпідставні звинувачення в «...превращении «Турбоатома» в финансовую вотчину социалистов, переводе средств предприятия в подконтрольные ему компании и банальном на этом фоне превышении служебных полномочий»

У позовній заяві наголошується, що відповідно до наказу ФДМ В.Суботін призначений в. о. гендиректора заводу і цей наказ не відмінений, крім того, жоден суд не визнав його недійсним.

В.Суботін в своїй заяві наполягає на спростуванні інформації, розміщеної в газеті «Факти і коментарі». Крім того, він просить суд заборонити відповідачам І.Ольховському, редакції газети і І.Куйді поширювати негативну інформацію, викладену у статті, і зобов’язати їх розмістити текст вибачення на сторінках газети»

Також в. о. гендиректора ВАТ «Турбоатом» (Харків) Віктор Суботін подав у Дзержинський районний суд м. Харкова позов до харківського тижневика «Mediapost» про захист чести, гідності і ділової репутації.

Як сказано в позовній заяві, 2 серпня в газеті була опублікована стаття «Турбоатом» на грані», яка містить вислови про нібито виведення активів заводу з обороту і переказ грошових коштів на рахунки «Мегабанка». На думку позивача, такі вислови, не підкріплені ніякими доказами, не відповідають дійсності і відверто направлені на приниження чести, гідності і ділової репутації В.Суботіна. У позові викладені вимоги до газети «Mediapost» спростувати інформацію, опубліковану в статті, а також розмістити на своїх сторінках вибачення перед В.Суботіним.

За інформацією А.Лащенка, першого заступника голови правління «Мегабанка», Дзержинським районним судом Харкова було прийнято позов, попереднє судове засідання призначене на 5 вересня 2007 р.

Рекомендувати цей матеріал
X




забув пароль

реєстрація

X

X

надіслати мені новий пароль