пошук  
версія для друку
03.09.2007
джерело: www.imi.org.ua

Звільнення тележурналіста викликає стурбованість

   

Київська незалежна Медіа-профспілка та Інститут масової інформації вимагають пояснень щодо звільнення журналіста, одного з облич «5 каналу» Ігоря Слісаренка. За нашими даними, в суботу, 1 вересня 2007 року, його змусили написати заяву «за власним бажанням» після того, як Ігор озвучив в ефірі інформацію про школу, де навчаються діти президента Віктора Ющенка, і уточнив, що вартість року навчання коштує там 12 тисяч доларів.

Необхідність звільнятися Ігорю Слісаренку пояснили тим, що він „втратив довіру з боку менеджменту”.

Цей випадок змушує згадати про часи жорсткої цензури на українському телебаченні зразка 2004 року. Тому ми вимагаємо від керівництва «5 каналу» пояснень щодо справжньої причини звільнення телеведучого.

Також просимо Секретаріат Президента якнайшвидше оприлюднити свою реакцію на цей випадок, оскільки в новині, яка стала причиною звільнення, йшлося про родину Президента України.

Ігор Слісаренко працював на «5 каналі» з квітня 2004 року - впродовж трьох з половиною років був незмінним ведучим новин.


Михайлина СКОРИК, голова Київської незалежної Медіа-профспілки

Вікторія СЮМАР, директор Інституту масової інформації

Рекомендувати цей матеріал
X




забув пароль

реєстрація

X

X

надіслати мені новий пароль