пошук  
версія для друку
08.10.2007
джерело: imi.org.ua

«Турбоатом» судиться з тижневиком «Дзеркало тижня»

   

Харківське ВАТ «Турбоатом» подало судовий позов на щотижневик «Дзеркало тижня» у зв’язку з публікацією статті «Турбоатом» сподівається на уряд та Будду», яка вийшла 29 вересня. 

Підприємство вимагає від відповідача спростування неправдивої інформації та відшкодування моральних збитків. Як повідомляє прес-служба заводу, в статті безпідставно стверджується, що «через ігнорування аварії в одного зі своїх російських контрагентів харківський «Турбоатом» ризикує заборгувати індійцям майже 40 млн. доларів. І нашкодити  своїй репутації на міжнародному ринку».

«Ця інформація не відповідає дійсності», – відзначають у прес-службі підприємства. Так як обладнання, встановлене на АЕС, проходить пуско-налагоджувальні роботи, акт здачі-прийняття робіт не підписано і гарантійні зобов’язання не діють. Ніяких претензій та штрафних санкцій з боку керівництва індійської АЕС не висувалося.

Дивись також:

Харківський «Мегабанк» судиться зі ЗМІ

 

Рекомендувати цей матеріал
X




забув пароль

реєстрація

X

X

надіслати мені новий пароль