пошук  
версія для друку
27.11.2008
джерело: portal.lviv.ua

Газета Львівської міської ради «Ратуша» виграла суд у міського голови Львова Андрія Садового.

   

Про це «Львівський портал» повідомив головний редактор видання Микола Савельєв.

За його словами, у жовтні 2007 року на одній із сесій Львівської міської ради мер Львова А. Садовий заявив: «Що Ви переживаєте за зарплату в газеті «Ратуша»? Вони її отримують, але в конвертах. Це є робота для правоохоронних органів».

Розцінивши ці слова бургомістра як пряму образу ділової репутації газети, видання подало на міського голову до суду. І ось сьогодні врешті було прийнято судове рішення. Суддя Галицького районного суду пані Городецька зобов’язала міського голову на сесії ЛМР спростувати проголошену ним щодо «Ратуші» неправдиву інформацію.

В коментарі «Львівському порталу» редактор газети «Ратуша» Микола Савельєв розповів, що за рік судових слухань жодного разу на судове засідання не прийшли ані сам Андрій Садовий, ані його представники, ані представники юридичного відділу Львівської міської ради, хоча вони отримали офіційні повістки. «Останнього разу Садовий поінформував суд, що він, очевидно, братиме собі київського адвоката, але ні київський, ні львівський адвокати на останнє судове слухання не прийшли», - повідомив М. Савельєв.

Він заявив, що матеріального відшкодування за завдані моральні збитки газета не вимагала, бо розуміє, що гроші меру дуже потрібні на проведення Євро-2012.

Рекомендувати цей матеріал
X




забув пароль

реєстрація

X

X

надіслати мені новий пароль


догори