пошук  
версія для друку
09.04.2010
джерело: www.telekritika.ua

ТВі закликає Януковича припинити втручання СБУ в роботу медіаринку

   

Телеканал ТВі став об’єктом тиску з боку Служби безпеки України. Про це заявили журналісти каналу у відкритому листі до президента України Віктора Януковича.

Журналісти наголошують, що СБУ при цьому забезпечує особисті та корпоративні інтереси голови служби - Валерія Хорошковського.

«Наш телеканал став об’єктом грубого тиску з боку Служби безпеки України. Мета цього тиску очевидна - монополізація телевізійного простору в країні холдингом, який контролюється дружиною пана Хорошковського, а фактично належить йому особисто», - йдеться тексті, який надійшов на адресу «Телекритики» від прес-служби ТВі.

Приводом до написання відкритого листа ТВі стали звернення СБУ до Нацради з вимогами документів по конкурсу на телерадіочастоти від 27 січня,  а також лист від СБУ до регуляторного органу з проханням перевірити супутникову платформу «Поверхность Спорт ТВ», в якому зокрема увагу регуляторів звернено на трансляцію каналу ТВі.

Журналісти закликають президента зупинити втручання СБУ в роботу медіаринку, зокрема й у діяльність незалежного регуляторного органу - Національної ради з питань телебачення і радіомовлення.

Лист підписали журналісти каналу: Віталій Портніков, Артем Шевченко, Роман Скрипін, Катерина Нестеренко, Анжела Руденко, Наталка Пісня та ін. Усього 17 підписів.

 

СБУ називає конфлікт з ТВі непорозумінням через технічну помилку

Прес-секретар голови СБУ Марина Остапенко називає конфлікт ТВі з СБУ непорозумінням. так вона пояснила ситуацію «Телекритиці».

За її словами, СБУ і справді звернулася до Національної ради з питань телебачення і радіомовлення з проханням провести перевірку діяльності групи компаній «Поверхность» на предмет дотримання ними законодавства при здійсненні телерадіомовлення.

«Зокрема в цьому листі серед інших телеканалів, що не входять до переліку програм іноземних супутникових каналів, зміст яких відповідає вимогам Європейської конвенції про транскордонне телебачення, зазначалася й іноземна компанія ТВСI (ТВЦентр International). Проте через технічну помилку (випала буква С) назва компанії була вказана ТВі, що й стало причиною непорозуміння», - зазначила Марина Остапенко.

СБУ надіслала з цього приводу листа до Нацради, в якому повідомила про помилку і висловила вдячність за уточнення інформації щодо цієї компанії. Тобто ніяких претензій до ТВі в СБУ немає, сказала пані Остапенко.

За словами Марини Остапенко, причиною звернення СБУ до Нацради став лист  від голови правління юридичних осіб «Міжнародна асоціація кабельних операторів "Азія"» (Республіка Казахстан та Киргизька республіка) Шиян А.Г. з наріканнями на недотримання українською компанією «Поверхность» авторських і суміжних прав під час трансляції програм на території Казахстану.

http://www.telekritika.ua/news/2010-04-09/52208  

Рекомендувати цей матеріал
X




забув пароль

реєстрація

X

X

надіслати мені новий пароль


догори