пошук  
версія для друку
16.08.2010
джерело: www.telekritika.ua

Судовий розгляд справи щодо частот ТВі та 5-го каналу перенесено на 26 серпня

   

Судове засідання за апеляційними скаргами 5-го каналу і каналу ТВі у справі за позовом НТН і Enter Film (каналів групи «Інтер») щодо скасування результатів січневого конкурсу Нацради на вільні частоти перенесене на 26 серпня. Таке рішення сьогодні прийняв  Київський апеляційний адміністративний суд.

Представник ТВі, керівний партнер юридичної компанії Jurimex Юрій Крайняк повідомив ТК, що це сталось через те, що не всі сторони були належним чином поінформовані про час судового розгляду.

За його словами, від восьми учасників процесу не надійшло підтвердження про те, що вони отримали судові повідомлення. Загалом у процесі задіяно 19 учасників: позивачі телестудія «Служба інформації» (НТН) і ТРК «Кіно ТВ» (Enter Film); відповідач Національна рада з питань телебачення і радіомовлення; треті особи із самостійними вимогами на предмет позову ТРК «Телерадіосвіт» (ТВі) і ТРК «НБМ» (5 канал); треті особи ТРК «Експрес-інформ» (5 канал), Новий канал, ММЦ СТБ, «Гравіс» («Сіті»), ТРО «Мульті медіа сервіс» (К1), ТРК «Інтервідео-Київ» (К2), «Київтелемонтаж» («Мегаспорт»), ТОНІС, ТО «Коростеньтелебачення», ТРК «Немо», ТРК «Подолянин TV», ТРК «Ритм», ТРК «Радіо Мережа», Український державний центр радіочастот.

Як повідомляє кореспондент ТК, представники групи «Інтер», Нацради, 5-го каналу, ТВі були присутні на засіданні.  

Під час розгляду справи до судової зали не впустили  частину співробітників ТВі та 5-го каналу, які є третіми особами, а також частину журналістів, які висвітлюють судовий процес. Представникам ЗМІ це пояснили тим, що судове засідання вже триває, хоча реєстрація представників ЗМІ розпочалась лише об 11:15, тобто за п’ять хвилин до розгляду. Не пропускав журналістів чоловік у цивільному одязі, який представився судовим розпорядником, проте на вимогу показати документи відмовився це робити. Нагадаємо, судове засідання у цій справі є відкритим.

«Суди у нас є відкритими і гласними, тому обмежувати доступ громадян, у тому числі журналістів, не можна. Тим паче, перед засіданням ніхто не виходив і не говорив, у якому залі має слухатися справа, не запрошував реєструватися. Дійсно, є встановлений розпорядок і має бути повага до суду, проте можна тихенько вийти і зайти з різних об’єктивних обставин. В кодексі заборони входження до зали після початку судового засідання немає - це на розсуд суду. Проте, як ми бачимо, не допустив громадян не суд і навіть не судовий розпорядник з належно оформленими документами, а охорона», - відзначила в коментарі ТК представник ТРК НБМ (5 канал) Тетяна Малашенкова.

«Сьогоднішнє рішення суду (перенести розгляд) об’єктивне, тому що багато наших колег не були повідомлені про те, що тут відбувається. Оскільки ми захищаємо свої права, так само ми захищаємо і права своїх колег», - зазначив у коментарі ТК генеральний директор ТВі Микола Княжицький. На його думку, засідання було достатньо публічним і відкритим, і він подякував колегам і митцям, які влаштували акцію підтримки під стінами суду.

На запитання ТК, чи не може активна кампанія на захист ТВі і 5-го каналу розцінюватися як тиск на суд з боку цих каналів, хоча у своєму відкритому зверненні вони застерігали, що на голову Київського апеляційного адміністративного суду Анатолія Денісова може чинитися тиск, пан Княжицький відповів: «Публічна увага ніколи не є тиском. А громадськість має тиснути на державу, а не на суд. Справа в тому, що після змін до закону про судоустрій судам досить складно працювати. В даному випадку, коли є конфлікт інтересів і один з тих, від кого залежить доля усіх суддів, судиться по суті проти нас, через свої підприємства, нам важливо захистити суд, а не тиснути на нього. Все, що ми хочемо від суду, - це об’єктивного рішення, ми не хочемо рішення на нашу користь».

Нагадаємо, 8 червня Окружний адміністративний суд міста Києва задовольнив позов телеканалів групи «Інтер» проти Нацради і скасував результати січневого конкурсу. 5 канал і ТВі, які виступали третіми особами із самостійними вимогами на предмет позову, оскаржили це рішення. Зокрема представник ТВі, пояснив ТК апеляцію тим, що «суд був настільки зацікавлений задовольнити позов компаній Хорошковського, що навіть присвоїв собі функції позивача й сам придумав новий предмет судової справи».

Зазначимо, що від групи «Інтер» загалом було три позови проти Нацради щодо оскарження результатів січневого конкурсу. Два із них - від НТН і Enter Film - розглядалися в Окружному адміністративному суді міста Києва, були задоволені, а зараз уже оскаржуються в апеляції. Третій позов - від каналу Enter Music - розглядався в Київському окружному адміністративному суді (обласному), але апеляційна інстанція перенаправила цю справу за територіальною підсудністю до міського адмінсуду, де вона невдовзі має розглядатися.

Довідка:

Конкурс ефірних телечастот був оголошений 9 жовтня 2009 року (рішення про конкурс було прийняте 30 вересня 2009 року). Загалом на нього було виставлено 92 частоти (згодом 3 були зняті з конкурсу) з передавачами малої потужності (10 Вт) й обсягом мовлення 24 години на добу. Участь у ньому взяли 42 телекомпанії: 25 регіональних і 17 київських, які разом подали 525 заявок. 27 січня Нацрада підбила підсумки. Переможцями конкурсу стали 17 компаній: найбільше частот отримали телеканали ТВі (33) і 5 канал (26), група «Інтер» (НТН, Enter Film, К1, К2, «Мегаспорт») виграла 20 частотних присвоєнь, по 2 частоти отримали Новий канал, ММЦ СТБ, «Сіті» і ТОНІС, по одній - ТО «Коростеньтелебачення», ТРК «Немо», ТРК «Подолянин TV», ТРК «Ритм», ТРК «Радіо Мережа».

Рекомендувати цей матеріал
X




забув пароль

реєстрація

X

X

надіслати мені новий пароль


догори