пошук  
версія для друку
21.10.2011
джерело: www.telekritika.ua

Закрито службу новин «Харьковские вести»

   

19 жовтня служба новин «Харьковские вести» була закрита. Останній випуск програми вийшов в ефір увечері 18 жовтня, повідомляє сайт АТН.

«Харьковские вести» раніше виходили на телеканалі «Фора», а після припинення його мовлення перейшли на «Фаворит».

За інформацією видання, директор «Фаворит продакшн» Ігор Середа, до складу якого входить команда проекту, пояснив, що рішення прийняте через фінансові чинники. Утримувати проект стало невигідно, оскільки продакшн отримував прибуток тільки від реклами на телеканалах «Фора» та «Фаворит», і зараз позбавлений цих доходів (чому саме позбавлений у випадку з «Фаворитом», адже цей канал не закривали, – не пояснюється).

Нагадаємо, мовлення телеканалу «Фора» цієї осені було припинено. За словами в.о. гендиректора каналу Віктора Мозгового, борг «Фори» у розмiрi 36, 6 тис. грн перед компанiєю «Українськi цифровi комунiкацiї», що здiйснювала подачу сигналу, не погашено.

Директор каналу «Фаворит» Віталій Саттаров, як пише видання, стверджує, що дізнався про закриття програми та розпуск команди новин лише напередодні увечері. За його словами, він не має жодного стосунку до фінансового забезпечення проекту і тому не може пояснити, які фінансові труднощі призвели до його закриття. Він наполягає на тому, що канал не був ініціатором закриття.

Техніка та майно «Харьковских вестей» будуть передані орендодавцю, оскільки не є власністю редакції, а питання щодо виплати заробітної плати наразі вирішується керівництвом.

Ігор Середа попросив компанію АТН взяти на роботу його та команду «Харьковских вестей». Однак у коментарях «Телекритиці» директор АТН Олег Юхт зазначив: «„Харьковские вести“ входять до групи компаній, які працюють під маркою „Тріолан“. Це ті компанії, які ми пов’язуємо з закриттям каналів „Фора“ та „А/ТВК“ (на цих каналах виходили новини АТН – ТК). Ми вважаємо, що через дії цих компаній канали були відключені від ефіру. Ми би розглянули цю пропозицію, але, зрозумійте, ми самі сидимо без ефіру через дію їх же компаній».

Також АТН повідомляє, що депутат міськради Олексій Липчанський, якого пов’язують з «Харьковскими вестями» і групою компаній, які працюють під маркою «Тріолан», заявив, що стосунку до новин не має.

«Телекритика» намагається зв’язатися з керівництвом каналу «Фаворит» і отримати його коментар.

Рекомендувати цей матеріал
X




забув пароль

реєстрація

X

X

надіслати мені новий пароль


догори