пошук  
версія для друку
14.02.2007 | Юрій Чумак

Льовочкін подає в суд на замредактора «Дзеркала тижня»

   

Глава апарату прем’єр-міністра, член Партії регіонів Сергій Льовочкін заявив про намір подати позов до суду на  журналіста Юлію Мостової через її статтю в газеті «Дзеркало тижня» щодо його причетності до функціонування в Україні компанії «Росукренерго».

Про це повідомляє Прес-служба Партії регіонів. За словами Льовочкіна, інформація в останньому номері щотижневика про те, що він брав участь у серпні 2006 року в переговорах з Росією з «української труби», неправдива.

«Твердження Мостової щодо моєї участі в організації та функціонуванні компанії «Росукренерго» не відповідають дійсності. Крім того, до моїх посадових обов’язків не входить ведення міждержавних переговорів з енергетичних питань. Водночас, хочу повідомити, що позитивно оцінюю діяльність компанії «Росукренерго» і не поділяю негативних оцінок, даних у вищезгаданій публікації.  Я добре розумію і джерела, і мотивації автора. На мій погляд, перші не є якісними, а другі – щирими», – сказав Сергій Льовочкін. 

Льовочкін має намір подавати позов як приватна особа, а не як держслужбовець. І це зрозуміло, з огляду на положення ст. 49 Закону України «Про інформацію», яка закріпила таку норму:

«Органи державної влади, органи місцевого самоврядування як позивачі у справах про захист честі, гідності та ділової репутації вправі вимагати по суду лише спростування недостовірної інформації та не мають права вимагати відшкодування моральної (немайнової) шкоди».

Вимогами позову, за словами Сергія Льовочкіна, будуть вибачення з боку Юлії Мостової та грошова компенсація у розмірі 500 тисяч гривень на користь дитячої лікарні «Охматдит». 

Нагадаємо, у статті «Ще раз про дешевий сир», що вийшла в останньому числі «ДТ», Юлія Мостова писала:

«Перемовини про трубу, і не тільки про неї, активізувалися уже в серпні 2006 р… Нібито від української сторони (виділено мною – Ю.Чумак) партнерами у перемовинах були: керівник секретаріату прем’єр-міністра Сергій Льовочкін, міністр ПЕК Юрій Бойко, акціонер «Роукренерго» Дмитро Фірташ і, зрозуміло, глава «Укргаз-Енерго» – спільного підприємства НАК «Нафтогаз Україна» і «РосУкрЕнерго» – Ігор Воронін. Усі четверо українських перемовників безпосередньо пов’язані або з історією створення, або з функціонуванням компанії «Росукренерго», створеної на взаємне задоволення за розпорядженням Леоніда Кучми і Володимира Путіна влітку 2004 р., яка нині є монопольним постачальником імпортного газу в Україну та на експорт у треті країни, а також майже монопольним розпорядником газу, що доставляється на український ринок».

Сама заступник головного редактора газети «Дзеркало тижня» Юлія Мостова так прокоментувала в інтерв’ю «Телекритиці» заяву керівника Секретаріату Кабінету міністрів Сергія Льовочкіна про намір подати на неї в суд:

«Я хочу зазначити три моменти:

По-перше, джерела «Дзеркала тижня» є надійні і прозорі, а наші мотиви продиктовані не тільки щирістю, що поставив під сумнів пан Льовочкін, але і не байдужністю до питань енергетичної безпеки моєї, – я зазначаю, моєї, – країни.

По-друге, користуючись власним адмінресурсом, Льовочкін може переконати суд у тому, що під час створення Росукренерго нічого про нього не знав, і взагалі брав участь у всесвітніх змаганнях з сумо. Але весь причетний до газового бізнесу політикум знає, що це не так.

По-третє, людині зі статком Сергія Льовочкіна не потрібно очікувати рішення суду, щоб допомогти дитячій лікарні. Нехай не піариться,  а допомагає вже зараз. Можливо, тоді йому удасться зробити для цієї лікарні стільки ж, скільки у своїй сфері вже зробило Дзеркало тижня», – заявила Юлія Мостова.

Рекомендувати цей матеріал
X




забув пароль

реєстрація

X

X

надіслати мені новий пароль