увійти | реєстрація | забув пароль
сьогодні 28.09.2016 23:36
(за Київським часом)

навігатор

Kharkiv Human Rights Group Social Networking



Національна рада не радить телеканалам показувати «Шустер live»

19.02.15 | Юрій Шершень

18 лютого 2015 р. Нацрада з питань телебачення і радіомовлення винесла телеканалу «112 Україна» попередження за трансляцію програми «Шустер Live».

Питання стосувалося змісту передачі, що транслювалась у прямому ефірі каналу 13 лютого, під час якої російський «пропутінський» журналіст М. Шевченко заявив, що в Україні триває «братовбивча бійня».

Як повідомляє офіційний сайт Нацради, її голова Юрій Артеменко повідомив, що «до регулятора надійшло чимало скарг від громадян на згаданий ефір телеканалу «112». Тоді прозвучали висловлювання антиукраїнського характеру одного з учасників передачі – російського журналіста Максима Шевченка, в яких наявні ознаки злочину, передбаченого статтею 161 Кримінального кодексу України (умисні дії, спрямовані на розпалювання національної, расової чи релігійної ворожнечі та ненависті, на приниження національної честі та гідності)».

Керівник ефірної служби телеканалу «112 Україна» Людмила Писанко зауважила, що телеканал уже висловив свою позицію щодо порушеного питання: «такі речі не можуть транслюватися в ефірі». Вона зазначила, що мовник не міг вплинути на продукт, оскільки його виробляє «Савік Шустер студія».

Незважаючи на це, телеканал отримав попередження.

Телеканал «112 Україна» розцінює дії Національної ради з питань телебачення і радіомовлення, яка винесла каналу попередження за трансляцію програми «Шустер live», як тиск на свободу слова в Україні.

«Нацрада з питань телебачення і радіомовлення винесла телеканалу «112 Україна» чергове попередження. Цього разу – за трансляцію програми «Шустер Live». Таким чином, «112 Україна» в будь-який момент може зникнути з телеекранів країни. Ми вважаємо дії Нацради тиском на свободу слова в Україні», – йдеться у зверненні телеканалу.

Нагадаємо також, що суспільно-політичне ток-шоу «Шустер live» транслював і телеканал «24». І «раптом» він відмовився від подальшої трансляції передачі. Керівництво каналу пояснило своє рішення необхідністю «створювати проекти власного виробництва».

коментарі

новий коментар